Wednesday 18 January 2012

Onnen murusia

Tanaan olen onnellinen eilisesta, erittain hyvin menneesta harjoittelupaivasta. Olen myos onnellinen siita, etta perjantaina palautettava esseeni on lahes valmis. Olen myos onnellinen siita etten ole etukateen alkanut stressaamaan tuntisuunnitelmien kirjoittamisesta. Olen onnellinen etta sain tanaan kuunnella ihan mahtavaa, Julia Donaldsonin pitamaa luentoa lasten kirjallisuudesta. Erityisen onnellinen olen siita, etta lahes kaksi viikkoa kestaneen erakon elamani jalkeen Geoff tuli tanaan kotiin. 


Jos ei tassa viela tarpeeksi onnellisuuden aiheita, valitsin taalta muutaman muunkin minut onnelliseksi tekevan asian.
























Tanaan on siis hyvin onnellinen olo. Mikas teidat tekee onnelliseksi ja iloiseksi?

2 comments:

maama said...

Ihana postaus joka sai hymyilemään sateisen ja ankean harmaan päivän keskellä. Kiitos. Tässä arjen melskeessä ei usein edes jouda miettimään, miten hyvin asiat ovat ja miten paljon ilon aihetta onkaan jokaisessa päivässä, pienissä asioissa. Intouduin jo miettimään mistä olen tänään ollut onnellinen =)

Onnea on tuonut yllättävä juttutuokio kämppiksen kanssa. Kahvikupillinen villasukat jalassa. Blogitekstin ja yhden kolumnin aikaansaaminen. Kävelylenkki tihkusateessa ja sen jälkeinen olotila. Pitkä aamu. Hyvinnukuttu yö. Puhtaat lakanat ja lämmin suihku. :) Tämän listattuani mietin vaan, miksi naama on ollut koko päivän norsun sanonko millä? Tulipa virkistynyt olo. Ei tämä niin huono päivä ollutkaan.

Elli said...

Kiitos ihanasta kommentista, Maama, ja ihana kuulla etta pienen mietiskelyn jalkeen loysit sinakin onnea tasta paivasta.

Itse monesti unohdan nauttia elamasta ja olla ihan oikeasti onnellinen arjessa. Tanaan kuitenkin tuntui ihan luonnostaan onnelliselta ja hyvalta!

Ehkapa pitaisi niinakin "ihan vaan Tiistaipaivina" koittaa mietiskella noita onnen aiheita ja silla tavoin luoda vahan iloa ja onnea. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...